quarta-feira, abril 20, 2005

Gadgets pras minhas roomates

Ok, ok, ok... Paulinha e Berna, obigada pelas idéias! Aí vão duas dicas de gadgets que deixariam as minhas roommates muitíssimo felizes!


Pra Carol->Clocky:
www.clocky.net
Clocky is a clock for people who have trouble getting out of bed. When the snooze bar is pressed, Clocky rolls off the table and finds a hiding spot, a new one every day.
Materials: carpet, velcro, foam


Foto: MIT Media Lab
Paulinha->Nokia 7260:
A sleek, art deco-inspired design, with VGA camera and camcorder, Flash messaging and MMS, Java™, XHTML browser, and downloadable themes.

Foto: Nokia
E, a pedidos, o Nokia 7280:
Featuring a unique sliding design and rotator functionality, VGA camera, MMS, internal handsfree speaker and voice-activated interface.


Pra falar a verdade, eu também estou precisando de um despertador desses! Hoje eu acordei meia hora depois do horário em que eu devia estar entrando no trabalho... E o celular art-deco é tu-do! Ele ainda tira foto VGA e tem rádio FM! Entrem no link!